Wednesday, September 30, 2009

Humorkurvan dippar.

Klockan har just krupit förbi 17.00. Jag programmera fortfarande och blodsockret börjar bli väldigt väldigt lågt, och därmed tycker jag att allt är lite extra roligt just nu. Att fnissa för sig själv är en nöt, speciellt när det sitter utbytesstudenter och tittar snett på en för att man gör just det.

Som en spin-off på förra inläggets "Obs! denna bild är ett montage" haxxade jag denna bild i Paint (det var en sjuk ansträngning).

Jag känner mig så fruktansvärt rolig just nu. Frågan är bara om jag kommer göra det imorgon när jag ser det här inlägget?:o

2 comments:

Nicola said...

bilden är en bild på en mustasch. inte en mustasch. fast det var säkert det roliga. eller jag tyckte att det var det som var det roliga iallafall. men jag har alltid vart lite trög.

Evelina: said...

Kombinationen lågt blodsocker, programmering och fredageftermiddag resulterade idag i ett skrattsammanbrott när jag insåg att alla "error" berodde på att jag lyckats få in ett r i "input". Alltså "inprut". Hur kul som helst, då.