Thursday, November 25, 2010

Help I'm alive, my heart keeps beating like a hammer

De senaste 24 timmarna har den här skivan varit det enda som snurrat hemma hos mig. Den förenar min fascination för Kanada och kvinnor som spelar rock, samtidigt som den skulle passa perfekt som soundtrack i skidbacken som jag drömmer mig bort till. Den har även den sällsynta kvaliteten att öka träffsäkerheten för projektiler som kastas mot papperskorg. Är uppe i ett streak på sju mer eller mindre galna träffar med bra musik i lurarna, medans om jag inte har någonting att lyssna på har 9 missar och 2 träffar. Jag ser det därför empiriskt bevisat att bra kastarmusik = nästintill gudomlig träffsäkerhet. Nu ska jag bara hitta K/D-höjande musik inför helgens drabbningar, tips mottages varmt!

Jajustja, Spotifylänk!

No comments: