Tuesday, May 18, 2010

I'll Let My Freak Flag Fly

Tänk att lite ryssvärme, Jack's Mannequin och ett par balla solbrillor kan göra så att allt känns precis som zE_g0oD_oLd_dAyZ^__-. Inte för att jag inte levt the good life på sistonde, tro mig, det har jag verkligen! Men alltså, idag känner jag mig sådär fånigt avslappnad, obrydd och full av självförtroende som jag gjorde på Skrubben, i korridorerna på Balder, på Musikfabriken, i Rom. Det spelar liksom ingen roll vad livet har tänkt att utsätta mig för för några prövningar, jag kommer mosa allt motstånd ändå. Och jag kommer göra det på mitt sätt.

För övrigt så trycker jag på den stora ogilla-knappen för större delen av kvinnosläktet. Ni kan väl härja någon annanstans än bland de bästa människorna jag känner?

1 comment:

Nicola said...

jag byter kön dirr.