Wednesday, May 19, 2010

Gotz tehm job!1

Jag kan numera titulera mig som Webbansvarig för Uniaden 2011. Det känns soft, ska bli kul att träffa en himla massa många människor och styra ihop en så pass stor och awesome grej som Uniaden faktiskt är. In other news så försov jag mig för första gången sen tvåan i gymnasiet imorse. Jag skyller på att jag drömde att jag var på Mobacken och hängde med Nas, Jay-Z, Kanye West, Mos Def och snubben från Girl Talk. Härnäst tänkte jag städa och vädra på mitt rum, sen se en skrytig science-fiction-rulle. Det skyller jag på helgens roadtripsällskap.

3 comments:

Evelina: said...

King, grattis! Jag ville egentligen också söka till nåt i projektgruppen, men Sv Ing kanske inte blir så glada om jag dissar dem på Uniaden... :) See ya!

Daniel said...

GZ!

Haha. Dags för omvända roller nu kanske?

D: HoN?
H: HTML & CSS >_>

Nicola said...

grattis typ, om det inte hade sabbat ALLA mina planer för 2011.
jk, u roxx^