Wednesday, March 30, 2011

Scroll of Resurrection

Jag är fan onödigt bängligt kopplad. När jag loggar in på Google Analytics och ser att jag har 75 läsare den senaste månaden tänker jag "Gud så skönt, det betyder att jag i lugn och ro kan börja blogga igen". August Stringberg sa någonting om en blodig bok på en krok. Fast min blogg handlar ju inte så mycket om mina innersta känslor och tankar, så istället för att gå djupare in på August dikt tänker jag upplysa er om att jag tycker att han hade en stabil frippa.

"Hur jag gör? Dust-it, balsam och rikliga doser paranoia"

Hur som helst. Det kan bli så att jag tar upp det här med bloggandet igen, jag lovar ingenting (det bör man inte göra efter klockan 02.00) men det vore soft. Jag tror att mitt liv skulle bli lite roligare då, och förhoppningsvis blir era liv inte så himla massa mycket sämre. Jag måste även komma igång med mitt skrivande igen, jag ansåg en gång i tiden att jag var "rolig", och haha åååååh. Jag måste verkligen börja skriva igen. Det här liknar ju fan ingenting! Nu ska jag äta choklad och försöka sova igen!

C, N, D, L, L, B och en himla massa fler bokstäver - jag saknar er!
(obs! Ironisk användning av det gamla använda-första-bokstaven-på-folk-man-tycker-om-tricket! Seriöst, vad är dealen med det? obs!)

1 comment:

nicola said...

Lol Lol Lol. Saknar dig med h man! Börja blogga igen, jag skrattar så mycket åt det du skriver det är super najs!